maandag 15 juni 2015

liedje oefenen


7 opmerkingen:

  1. Super ontroerend liedje
    Ik wil nie weg vant lager ��
    Kga jullie veel te hard missen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga iedereen ook heel hard missen
    We hebben leuke tijden gehad in het lager
    Groetjes Hanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ••••••∆∆∆∆∆¶¶¶¶¶××××πππππ√√√√|||`````|`°°°^¢$¥¥¥£££^©©©®™™™®™™℅℅]][[[$¥¥¥£^℅{{=======|||`•√√™°¢¢¢[$℅=^™℅ [>¶°[>. ℅°°™^¢^°$¢^√√

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb ook een leuke tijd gehad in het lager
    en ik zal ook iedereen missen want
    we waren een hele toffe klas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een super tof jaar, we hebben veel toffe momenten gehad!!! Het was echt een tof jaar❤️! Ik hoop dat we elkaar nog allemaal terug zien!!! mo allee ik ga afronden e, wat ik wil zeggen is dat het het mooiste jaar van de lagere school was!!!❤️

    BeantwoordenVerwijderen