woensdag 1 oktober 2014

THE VOICE IN 6B

 
CAMERA : LOMME

11 opmerkingen:

  1. ik was te hard aan het lachen met luca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zag het
    en ik vind dat een mooi liedje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gezongen hoor! Luca zit precies wel beetje verstopt hé zo in de achterste rij.

    Knap gedaan!

    groetjes uit 4A

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sinds wanneer speelt Luca verstoppertje?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was echt super grappig, ik kost mij niet inhouden van het lachen
    Groetjes Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik kon mij ook nie inhouden hoor het was echt te grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. olivia vandenbussche14 november 2014 om 09:18

    heel mooi om te zien!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Olivia Vandenvussche uit 4B2 december 2014 om 10:52

    En ook wat grappig

    BeantwoordenVerwijderen