maandag 10 juni 2013

belangrijke mededeling voor de meisjes en jongens van 6B

hallo iedereen,

Vanavond : EEN MIJLPAAL in mijn leven.
Meester Jef heeft eindelijk na zoveel jaren zijn eigen blogspot.
Ik ben zo tevreden want ik heb nu alles.
Morgen in klas vertel ik alles in detail.
In de volgende les leert juf Vicky mij om fotootjes en bewegende mannekes enz...op de blog te zetten. Ik kan bijna niet meer wachten.
Nu moet ik dit berichtje nog publiceren(dat is zeer moeilijk voor een opa die uit een ander tijdperk komt).
Ondertussen  vele groetjes en tot morgen

een zeer gelukkige
meester Jef

2 opmerkingen:

  1. Mooie blog meester Jef! Ik had niet verwacht dat je het zo vlug onder de knie zou hebben! Een pluim op uw hoed! Ik hoop dat je er net zoveel plezier zal aan beleven zoals ik dat doe!
    Proficiat en tot morgen

    groetjes
    uw juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag meester Jef ik zit wel niet in jou klas maar proficiat met jou blog
    Groetjes Silke Bearelle

    BeantwoordenVerwijderen